خرید بلیط بزرگترین دغدغه هوادران پرسپولیس

پرسپولیسیها از حدود یک ماه قبل سامانهای را برای فروش الکترونیکی بلیت بازی هایشان ایجاد کرده و بلیت چند مسابقه را هم به این شکل فروخته اند، اما حالا مشکلات فراوانی از نحوه کار این سامانه گزارش شده و میزان نارضایتی در بین هواداران پرسپولیس بسیار بالا رفته است.
به گزارش ورزش سه، پرسپولیسیها از حدود یک ماه قبل سامانهای را برای فروش الکترونیکی بلیت بازی هایشان ایجاد کرده و بلیت چند مسابقه را هم به این شکل فروخته اند، اما حالا مشکلات فراوانی از نحوه کار این سامانه گزارش شده و میزان نارضایتی در بین هواداران پرسپولیس بسیار بالا رفته است.

از ساعت ۹ صبح امروز «گیشه سه» اقدام به فروش بلیتهای این بازی کرد که در کمال تعجب ۶ دقیقه بعد تمام بلیتها به زعم این سامانه فروخته شدند، اما این در حالی بود که بسیاری از هواداران پرسپولیس هنوز در خواب به سر میبردند و اقدام به این کار نکرده بودند، عده زیادی منتظر سپری شدن هجمه اولیه برای خرید بودند.
سپس پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مصاحبهای این چنین گفت: «طبق آخرین آماری که داشتیم به محض بازشدن سایت برای فروش بلیتها ۱۲ هزار نفر برای خرید بلیت جایگاه هجوم آوردند».
پس از آن سامانه از کار افتاد و بلیت فروشی برای ساعاتی متوقف شد تا این که از حوالی ظهر «گیشه سه» فروش بلیت طبقه دوم و پشت دروازه را بار دیگر آغاز کرد. لحظه به لحظه درصد بلیتهای فروخته شده افزایش یافتند تا این که حدودساعت ۵-۶ تمام بلیتها فروخته شدند و به عبارت دیگر بلیت فروشی به پایان رسید.
در همین حال و از ساعات ابتدایی ظهر شنبه بخشی از دسته اقلیتی که موفق به خرید بلیت شده بودند، در سایتهای مختلف و شبکههای اجتماعی بلیتهای خود را با قیمت نجومی عرضه کرده اند و در این بازار سیاه مجازی قیمت بلیت به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم رسیده است!
یکی از مشکلاتی که کاربران مختلف شبکههای اجتماعی در این باره گزارش کرده اند، مشکل عدم نمایش کد رهگیری علی رغم کسر هزینه و نهایی کردن خرید است!
در وضعیتی که سامانه فروش بلیت عدد صفر را در تمام جایگاهها نشان میدهد، حمیدرضا گرشاسبی در مصاحبهای عنوان کرد: هواداران پرسپولیس یکبار دیگر عظمت و بزرگی خود را نشان دادند تا جاییکه نود دقیقه بعد از باز شدن سایت فروش بلیط ۲۵۰ هزار هوادار برای خرید مراجعه کردند که همین باعث خلل در سایت شد که خوشبختانه بعد از برطرف شدن همه بلیطها به جز ۹ هزار قطعه بلیط در طبقه دوم فروش رفته است.
حالا احساس مشترک عده کثیری از هواداران پرسپولیس عدم اطمینان از خرید بلیت است و همچنین باتوجه به تناقض در صحبتهای مسئولان باشگاه و سامانه فروش بلیت، نوعی بی اعتمادی هم در بین آنها موج میزند. کسی نمیداند آیا خرید بلیت برایش نهایی شده یا خیر؟ و نمیداند آیا میتواند روز سه شنبه بدون بلیت راهی ورزشگاه شده و بلیت بخرد یا خیر؟
همچنین نکته دیگری که اعتراض هواداران را به همراه داشته، نبود حق انتخاب صندلی مورد علاقه است. البته مقصر این اشکال تنها باشگاه پرسپولیس نیست و باتوجه به عدم جداسازی دقیق جایگاهها و شمارش نه چندان درست صندلیها انجام این کار تا حدی غیرممکن است.
البته فراموش نکنیم این اولین سالی است که باشگاه پرسپولیس در حال فروش اینترنتی بلیت است و انتظار میرود در آینده با رفع این نقایص، شرایط بهتری را برای هوادارانشان رقم بزنند.