لامبورگینی روئلتو با تیونینگ نوویتک آماده شکار خیابان ها

تیونر آلمانی با تغییراتی دقیق مثل رینگهای اختصاصی، سیستم تعلیق پایینتر و اگزوز چهار خروجی، صدای V۱۲ این سوپراسپرت پلاگینهیبریدی را رساتر و رانندگی با آن را هیجانانگیزتر کرده است.
فرارو-تیونر آلمانی نوویتک جدیدترین پروژه خود را روی لامبورگینی روئلتو اجرا کرده و با تغییراتی دقیق، این سوپراسپرت پلاگینهیبریدی را جذابتر و خشنتر کرده است. از جمله مهم ترین تغییرات این خودرو می توان به کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، رینگهای اختصاصی و سیستم اگزوز چهار خروجی اشاره کرد.
به گزارش فرارو ،نوویتک در این پروژه بر روی جزئیات کلیدی متمرکز شده است: کاهش ارتفاع سیستم تعلیق برای نزدیکتر شدن به زمین، نصب رینگهای اختصاصی ووسن و بهبود صدای پیشرانه با سیستم اگزوز چهار خروجی که علاوه بر تغییر نمای عقب خودرو، صدای موتور را رساتر و خشنتر کرده و تجربه رانندگی را هیجانانگیزتر میکند.
روئلتو، جانشین اونتادور، با پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 و سه موتور الکتریکی، مجموعاً ۱۰۱۵ اسب بخار قدرت تولید میکند. این خودرو می تواند در مدت ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است.
نوویتک در این تیونینگ از نصب کیتهای بدنه اغراق آمیز خودداری کرده و به جای آن با تمرکز بر روی صدا، ظاهر و هندلینگ شخصیت تهاجمی و خشن روئلتو را برجسته کرده است. سیستم اگزوز جدید اگرچه افزایش قدرت چشمگیر ندارد، اما صدای پیشرانه را وحشیتر و جذابتر کرده و رانندگی با این خودرو را هیجانانگیزتر میکند.